Select your country

GARANCIÁLIS SZERVIZ

Granciális feltételek Magyarországon::

1. Az ügyfél (vásárló, kivitelező cég vagy végfelhasználó) köteles a terméket a boltban történő vásárláskor és az össze- és felszerelés előtt alaposan megvizsgálni. A már össze- és felszerelt, nyilvánvaló hibákkal rendelkező termékekre és a hibás színárnyalatú termékekre vonatkozó reklamációkat nem fogadjuk el.

2. A garancia nem vonatkozik azokra a károkra, amelyek az adott termék összeszerelési útmutatójában megadott utasítások be nem tartása miatt keletkeztek.

3. A garancia nem vonatkozik a terméknek a vásárló által okozott káraira, a szállításra, a termék helytelen kezelésére vagy helytelen tárolására, a helytelen összeszerelésre, a nem megfelelő használatra vagy a nem megfelelő kezelésre vagy karbantartásra, valamint a szennyeződések termékbe való behatolására.

4. Az acél kádakat és tálcákat úgy kell beépíteni, hogy a befalazás után felfelé lehessen őket eltávolítani. A LAUFEN CZ nem téríti meg a sérült falicsempékkel, padlócsempékkel vagy falakkal kapcsolatos költségeket, amelyek e rendelkezés figyelmen kívül hagyása esetén merülhetnek fel.

5. A termékek tisztítására csak megfelelő tisztítószereket szabad használni.

6. Minden reklamációt a vásárlónak azzal a forgalmazóval kell rendeznie, ahol a reklamált terméket vásárolta.

 7. A jótállási idő a terméknek a vevő általi átvételekor lép hatályba (ezt a dátumot a számla tartalmazza). 

A vásárlás igazolása nélkül (számla megléte) nem lehet reklamációt benyújtani.

Garanciális igazolás letölthető (pdf)